Tuesday, March 10, 2009

tag kak ita

:minimo_41:

Pengetag

kak ita


:minimo_43:

1. Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
CATATAN SEORANG ANAKBABAH
anakbabah adalah panggilan arwah abah utk aku....aku pilih sbb aku sgt rindu panggilan tu....

2. Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
http://anakbabahabah.blogspot.com/
idea adalah berdasarkan kata dasar ANAKBABAH..berlegar2 d situ aje

3. Kenapa anda berblog?
sbb aku suka tulis dairy.....start menulis sejak form 1...sampai last year....timbul kekuatan utk berblog....tujuaan aku tulis blog adalah sbb aku malas tulis dairy...xde beza byk gan tulis dairy..cuma aku rela berkongsi gan org lain..sedangkan masa tulis dairy....aku xmo org lain baca

4. Apakah method penulisan dalam blog anda?
method adalah apa yg aku rasa...apa yg aku lalui..menda2 sweet yg aku nk share...menda yg aku geram......sebijik mcm aku tulis dairy

5. Antara rupa dan isi, yang mana lebih anda utamakan?
rupa apa?....rupa blog?....aku lebih pentingkan isi....rupa adalah perkara kedua....aku x suka rupa yg crowded....aku rasa semak......aku suka tumpu pd content

6. Adakah anda meletak widget lagu di blog anda? Kenapa anda memilih lagu tersebut?
x letak...aku x suka sbb aku rasa terganggu dgn lagu2 ni..xleh fokus nk membaca...

7. Antara banyak-banyak artikel di blog anda, yang mana paling anda suka dan kenapa?
of cos le aku suka semua N3 aku ni...xkan nk kata x suka sedangkan aku yg karang..hahaha

8. Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?
ada..masa mula2 ari tuh..ntah apa kemenda aku tempek kat blog...tiba2 blog aku tercacat secara tidak sengaja...aku x lalu mkn...aku kan buta IT..aku x tau mcm mana nk buang menda tuh...tp lepas kodek2...ok dah..klu x ok..aku cadang nk delete n buat blog lain..wakkaka

9. Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?
blog kak ita ok...ada mcm2 menda sama ada hiburan....pengetahuan am....dan cerita2 hal peribadi dia

10. Senaraikan 5 orang yang akan anda tag.
tiada.....aku sangat baik ati

:minimo_38:





OH HATI--> selesai sepasal





Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

1 comments:

@LiYaNNuaR ツ said...

fuhhh... legaaaaa di situ, ahaks!!!