Friday, March 6, 2009

tahniah!!




:mCamera:

tahniah SEPAH..udah menjawat gelaran RAJA LAWAK musim 3....mmg paling layak la aku rasa jika nk banding dgn peserta2 lain...aku suka mamat hak sore mcm ramlis Sarip ni....dia mmg spontan la...aku suka.....bagus...kombinasi dwang bertiga ckup baik..masing2 ada line tersendiri...xde sorang je konker situasi...takde masing2 nk ckp...nk tonjol diri...



:mDuit:

usha gigih eh pasni..jgn bongkak..jgn sombong...ceh...poyo je kasi nasihat mcm dwang baca...hahaha....walhal sekali pun aku x pnh vote dwang....





OH HATI--> ending tadi mcm over skit...hahaha
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

7 comments:

@LiYaNNuaR said...

tahniah le yek... hehehe

kabussenja said...

jumaat mlm sbtu musti tercegat dpt tv tgk rajalawak. hahahaha...

ennieva fauzi said...

Tan...aku rasa blog ko ni dah mula ada virus...susah sangat la nak tembus...asyik..the page connot be displayed je...tensi..tensi..tau

Rozita said...

akak tak tengok la RL 3 ni..

Rozita said...

ennieva, oh..akak pun ada masalah yg sama dgn blog INTAN..ingat kan pc akak yg mengong..

en_me said...

me tengok repeat show tewww.. sian kat amir sampai tepis-tepis kena buli buli ghitewww.. uhuhu

日月神教-任我行 said...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室