Wednesday, March 25, 2009

yok berjiwang






:D ramai pembaca novel mengatakan bahawa trilogi fauziah asari ni....besh beno......memandangkan aku ni..malas g kedai buku..sokmo xde masa nk merayap n kebanyakan novel aku d beli secara online..d samping ingin bermanja dgn kwn....aku minta tolong dak Erma beli kan utk aku...:wink:




last week sampai dh 3 beradik buku ni...Ombak Rindu...Rindu cintaku dan Cinta tiada akhirnya...perhh...semua ada word CINTA..jenuh bercinta le aku pasni....:haha:




Ombak Rindu tu...selesai sudah....rupa2nya aku dh baca...hehehe....patut le mcm dh tau jalan ceritanya...eh...beno ke buku ni pnh d dramakan?....nape aku x tgok citernya ek?..sapo hero dia...?..sapo yg hadi Hafiz ni (eh..betoi ke hero dia nama hafiz..lupa lak aku..hehe...) :pusing:






OH HATI--> macih pd errma yg baik ati..nti tolong usha NYANYIAN TANJUNG SEPI kat pesta buku tu ek..hehe
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: