Sunday, March 1, 2009

fenat

:boy15:

daku fenat tika dan saat ini okeh...amat2 sampai rasa ckp pun gagap...penah x korang penat sampai gagap?...adeih....ini lah yg sdg aku alami skrg...



:girl02:

aku baru balik dr 'sana'...ada 'sesuatu' perlu d lakukan okeh....'sana' mana dan 'sesuatu' apa...esok2 le aku share kat sini...skrg aku tgh gagap2 sbb penat....










OH HATI--> sengal bbeno
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

9 comments:

@LiYaNNuaR said...

fefefefenat fefefenatt ko... upupupupdate jujujujujugaksss... aaaaaaaku??? babababababaru jappppnih naaaaak nyenyenyentuh lappppppy..

errkkk... gagap kah aku nokkk???

rynas said...

suka nau buat org ternanti-nati, tertunggu-tunggu..

~wAniE~ said...

sian nyer akk intan sampy gagap..
kalo penat samapy tersasul sasul tu pnh ler...hehhehe

INTAN said...

liya--> lappy aku mmg terbukak smlm sbb incik hubby ku sejak ngangur ni...24 jam depan pc aje...hehe..
tu yg sempat cilok update kejap tuh...pastu terus masuk tido..

ct--> hehe..tunguuuuuuuuuuuuu!!

wanie--> klu tersasul tu maknanya belum penat tahap ulung punya..hehehe....ni pun duk terasa lagik penat dia ni

UnGu VioLeT said...

salam kenal.. and salam ziarah.. really nice blog.. love it.. anyway, bile2 ade mase, singgahla ke teratak Ungu Violet yer.. :)

Mak Su said...

gagap? kah kha khaahh. biasa, biasa, biasa sangat. :)

en_me said...

penat kena berehat tewww..

UnGu VioLeT said...

ok kak.. mar dh add link akk..

UnGu VioLeT said...

akak, nnt dtg blog mar ambik follower award yer.. tq.. :)