Wednesday, March 4, 2009

hari pertama



*gambo cilok incik G




:simerah5:

hari pertama aku mengayuh....sungguh bersemangat dan bersungguh2 d samping berkobar2...mula2 aku pusing padang 2 kali.....pastu..tiba2 incik hubby ajak bwk budak2 ke klinik...dwang naik moto...aku kayuh besikal...jauh gak weeeh....ada le 3 4 kilometer ....jenuh jugak la weh sbg percubaan pertama ni...bercerau2 jugak le peluh aku ni....yg penting skrg ni..aku rasa perut aku sengal...aku membuat andaian sendiri yg lemak2 tepu d bahagian itu sedang mengalami ketidakselesaan kerana menyedari kedudukan tepu mereka d situ mungkin sedang tergugat..




:simerah1:

aku sgt optimestik!!! aku harap sesuatu yg indah akan berlaku....!!!




OH HATI--> masih terlalu awal utk sebarang penilaian
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

7 comments:

Mr PenyuBiru said...

kayuh sampai tua cam dalam gambar tu.hehe

Tie said...

Laa.......terkejut gak !

Ingat Intan tadi dok mengayuh...hi hi...

@LiYaNNuaR said...

baru beli beskal kah??? ceyyy... kata nak pinjam hok che'aben aku punya tuh... huhuhu...

iye... yg indah itu pastinya milik kamuuuuu... :p

Anonymous said...

hhoho!gla arr cu ni.mmg versatiles!leh p gheja kayuh beskat.-along-

pjan a.k.a fizan said...

wakak jelesnyer aku weih....dapat gak hang kayuh geret....tp nak citer, diet aku semalam berjaya! perut aku ari ni kempis sket..haha

Rozita said...

kayuh..jgn tak kayuh
jgn kayuh dgn baju kurung ye

INTAN said...

penyu--> betapa dengkinya ko kat aku..hahaha

kak tie--> hahaha....tua2 esok cam gitu kaedahnya gamaknya

liya--> tu la...aku x sabo dh nk kayuh..tgu speda lama lagik le aku leh kayuh wehh...aku gian mengayuh skrg ni

along--> wei wei..sapa kata org kayuh besikal p keje...

pjan--> cepatnya perut ko kempis..dengkinya aku

kak ita--> pe salahnya pakai baju kurung..patriotik kan..heheh