Monday, March 16, 2009

anak2 aku

:cinonet_44:

dah lama x tempek gambo dua beradik ni kat sini....saja nk tempek utk tatapan ALONG..wahhahaha....kot2 le rindu kan..klu x rindu pun xpe..tatap le jugak...whahaha....




:cinonet_47:

masa ni..adik duk wat muka manja.....pantang le aku panggil dia 'sayang' tiba2 kelakuan dia jadi berubah..duk mioewww mioewww gitu...wahhahah...umur dh nk masuk 3 taun...tp manja dia tuhan aje yg tahu....adeih....org kata nk ilangkan manja anak..kena kasi adik...betoi ke?....wahhahaha......x berani lak nk komen....last2 jadi gambo yg akhir tu.....tido atas lantas sambil peluk bola....dia ni selagi aku x masuk bilik..jgn harap le nk tido..sanggup dia tgu aku kat luar ni






:cinonet_52:

ni lak c abg...dgn gaya merajuk x padan budak laki.....suka beno merajuk...skit2 sentap....bleh dia sentap kat aku sbb duk ambik gambo adik..aku ckp...tgu le dulu..bkn xmo ambik gambo dia..ikut turn..udah merajuk...wat muka 2 kupang mcm tu..budget hensem le konon...






OH HATI--> sekian gambo adik n abg utk along yg mungkin windu kat dwang..ahaks
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

10 comments:

@LiYaNNuaR said...

makaseh nokkk... utk tatapan ALONG.. aku pon Along tawww... hikhikhik...

Mr PenyuBiru said...

merajuk ikut perangai sape tu ek? hehe

rynas said...

Betoi tan tak nak kasi manja kena bg adik kat Idlan kui..kui..kui..bila tuh ek????

Yanmie said...

salam kak...

hahahhaa...kelakar ler tang yg abang tu merajuk..ehehe...nak tahu Aiman ngan haziq pun camtu tau..

ehehehe...gaya2 cam nk menambah rakyat aje nie...sila2...ehehe..murah rezeki...

en_me said...

merajuk nak adek lagikkks tewww.. ehehe

Rozita said...

PB..aku tulun jawab ek..
majuk ikut mama dia...

INTAN said...

liya--> mmg tuk tatapan ko pun...wahhahaha...

penyu--> hang agak?...kui3

ct--> soklan tu akan terjawap kelak..bila fantasi menjadi realiti..waakakaka

yan--> merajuk x sudah2....sentap x hingat...anak ko pun sama yek?..tambah umat?...kui3..x lama dh tu rasanya..tgu pengumuman..haha

me--> pandai budak2 skrg psiko mak apak dwang..hehe

kak ita--> u know me well la kak ita..heheh

~wAniE~ said...

ala comey nyer..

Mak Su said...

aiyo, macam2 kerenah budak2 ni ek, layan jer intan :)

Anonymous said...

huhu.sgt rndu depa!!!baru nk tya cu awat lama xwat ntry sai depa.sib dh ada.-along-