Thursday, March 19, 2009

masam itu best!!




:36:


penah rasa diri anda d sayangi oleh staf sendiri x?...ahaks....aku bsyukur sbb aku ada staf yg aku rasa sayang kat aku.....*perasan gilak..sila muntah....tp mmg ye le korang...aku x kelentong..wakakkakaka.....dwang ni sentiasa ingat aku dlm serba serbi...x sisihkan aku..tambah2 psl bab mkn ni...wahaha




:16:

smlm....bila masuk bilik..aku tgok atas meja aku ada semangkuk bekas yg dalamnya terisi buah pelam yg siap d hiris......d taburi dgn kuah rojak...aku rasa mcm nk berguling sbb hepi....baru pagi tadi aku suarakan yg aku tingin mkn pelam (hentikan buat spekulasi ye tuan2 dan puan2)....tiba2 ptg nya udah ada depan mata.....rupanya staf aku yg kasi.....dia kata..dia tau aku suka pelam...




:22:

rasa mcm nk peluk n cium dia sbb suka...tp sbb aku masih waras....n yg lebih penting..dia tu laki..wakkakaka...aku just tipon dia kat dlm lab n wish tima kasih sbb ingatan tulus suci pd aku.....





OH HATI--> perhhh........aku suka ok..hampir jilat mangkuk..wakkak
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

6 comments:

kabussenja said...

siap bg warning yer jgn bt spekulasi... suke yg masam mmberi gmbran sgt mndalammm Intan.. apapun sye suke masam-masam manis...hehe

Riezal said...

Ya Allah intan.. jgn duk buat malu oghang penang.. duk jilat mangkuk tu.. sat ni staf2 duk masuk tengok hang duk jilat mangkuk terkejut depa.. sure bughuk..muka dengan pipi penuh kuah rojak.. hang perabih sorang2 hang kaa mempelam tu..

@LiYaNNuaR said...

hehehe... tak sabar nak dengar berita baikkkk nih... wakakaka...

Yanmie said...

kak intan terus terang aje ler..ada isi ke tak nie??..wakakakka..dikau buat daku tertanya2..ehehe..yelah org lain pun suka gak mkn asam nie, tp xde ler nk terguling2...hahaha...jwp jgn x jwp..ehehe

~wAniE~ said...

waa sedap nyer..

INTAN said...

kabus--> janji ada rasa masam kan?..mmg besh..hehe

riezal--> harus le aku mkn sorang2 hang pun...dh lama aku ngidam...whahahaha

liya--> wahhaha...kelu aku nok..x reti nk jwp

yan--> soklan yan amat mencabar..akak x reti nk jwp...wahhahaha....KIV dulu bleh?

wanie--> budak sekolah xleh mkn asam..nti cepat lupa..hehe