Thursday, March 26, 2009

tahniah la





:head_22:

taun ni....taun ke dua tempat aku cari mkn ni menganjurkan konvokesyen 2 kali setaun...dgn penetapan itu...maka, keje insan2 yg senasib dgn aku bertambah.....tp aku suka konvo...selain dpt mengimbau nostalgia lama (maklum le..aku ni sentimental jugak kkdg tu....erkk...ke slalu...hehe)..konvo ni le aku dpt lari dr kepenatan bekerja d opis...hehe...dpt jalan2 kat tapak konvo....cuci mata..cuci poket...gitu le kaedahnya...





:head_11:

tp utk konvo bulan mac ni....x ramai...ada 1 sidang je...yg byk budak2 (ke apak n mak budak) master n Ph.D....x ketinggalan budak2 DPLI...maka, klu dh sebut budak DPLI..sah2 le aku yg jadi marsyal dwang kan....harus...!! tp ada le 3 4 5 6 7 org student Master gan ph.D yg aku uruskan viva dwang..langsung x senyum....sorang je....masih kuat ingatan dia pd aku..hak lain tu...x nampak dh jasa aku masa viva dwang dulu...xpe...aku maafkan dwang..hehe



:head_22:

Ted....ce usha gambo atas....ada kwn2 baik ko akak rasa...hehe...rugi ko x dtg ted...akak dh budget nk kasi bunga gedabak kat ko.......amat2 kerugian lah nko nampaknya d sini...






OH HATI--> jenuh jaga budak2 DPLI ni....pot pet pot pet...senaman mulut ke hapa?..x respek majlis langsung...tu tuanku Canselor kat depan tu...tp dwang sembang siap mengilai....jenuh aku kasi signal suh senyap..siap jegil2 mata sepet aku ni..xde kesan...hamoi2...klu kat sekolah....korang x suka lak budak2 bising ye...gitu le mengkome!!!
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

1 comments:

@LiYaNNuaR ツ said...

aku punya turn utk bkonvo... agak2 bila yek??? wakakaka...