Saturday, March 14, 2009

akhirnya.....puas le kan?

:smoke:

nampaknya bukan Batrisya anak penyubiru aje yg dpt besikal baru.....heheh...ada insan lain yg sdg bergumbira berkongsi rasa yg sama mcm trisya ....cuma bezanya besikal trisya duit hasil apaknya berblogging....tp besikal dak ALI IDLAN duit mak apak dia bkn hasil berblogging...



:err:

adik bkn takde besikal...ada...besikal yg aku beli masa besday dia yg pertama....tp..mmg besikal budak2 la (skrg pun bknnya dia beso tera mana)...dan dia x puas ati tgok abg dgn besikal agak macho....x puas ati ..dengki x sudah2....akhirnya.....beli aje lah.....!! hak murah2 aje...







OH HATI--> tgok muka puas ati dia tuh...! walhal kayuh pun x pandai....pastu belagak x kasi org tolak...
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

5 comments:

Rozita said...

jgn nnti nak pi sekolah naik beskal, udah...

en_me said...

perggh.. mukerrr gengster tewww.. ekeke

Yanmie said...

ihik..sukanya tgk dia dpt basikal baru..

INTAN said...

kak ita--> mustahil wat masa ni..hehe..jln sini bahaya kak bkn mcm kat kg...

me--> to ko x tgok muka mama dia lagik..wkakakak

yan--> mmg..nk tolong angkat masuk keta pun dia x kasi..nk angkat sdnri...

@LiYaNNuaR said...

skrg musim beskal ler... aku sgt perasan... sini pun... yg tua pon gatai nak berbeskalll.. tmasuk aku nokkk... huhuhu...

beskal2 Bella... aku trade-in je dpt tukau yg besaq sikit... tambah duit pon sikit aje.. jd le kan... la ni.. masing2 dah ado beskal sendirikkk...

ape pun.. tahniah kpd Ali Idlan... selamat bkayuh, okehhh