Saturday, March 14, 2009

bijak nya...

:boy4:

dah lebih sebulan rasanya ilhan sekolah agama KAFA...aku sgt suka progress dia.....aku rasa berbaloi dan tidak sia2 langsung aku sibuk bertanya sana dan sini mencari d mana sekolah KAFA seblm ni...



:boy10:

kenapa aku kata aku suka dgn perkembangan dia.....antaranya adalah kerana:

-dia dh belbagaikan kepandaian dia bedoa...sblm ni pandai baca doa mkn gan doa tido aje....skrg ni dh leh baca doa masuk toilet....naik kenderaan

-skrg ni klu dia nk uk uk....dia terloncat2 mencari kain utk tutup kepala dan bersungguh2 nk baca doa...dia kata ustazah kata klu x baca...setan nti letak tahi atas kepala....

-dia dh tau bbrapa nama nabi...

-dia dh clear apa itu dosa dan pahala...apa tu syurga dan neraka

-dia banyak belajar adab dgn org tua..xleh lawan ckp org nti dosa dia kata


:boy15:

amat bagus kan.....aku harap dia happy belajar dan aku sendiri happy tgok dia happy...ahaks




OH HATI--> td dlm keta dia kata.."mama ustazah kata..kita kena kentut..klu x kentut nti kita mati...." aku terdiam xleh nak kata apa....
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

6 comments:

~wAniE~ said...

pandai nyer..
anak sapa yer...hehheheh..
oh kalo x kentut blh mati yer?
pas nie kite x blh segan2 nk kentut..
kalo org pndg pelik coz kite kentut..
so kite ckp la.."kalo x kentut nnti mati.."
hehehheheh

Rozita said...

tahniah ye INTAN..moga jd anak yg solih
(td dah posting tp ilang)

kabussenja said...

kanak2 mmg cepat belajar...

Yanmie said...

wah pandainya dia...terang hati ilhan...sejuk perut ibu dia mengandung...

INTAN said...

wanie--> akak mmg x malu2 kentut...wahahhaha.....tp amalan dlm umah ni..sapa nk kentut kena bgtau..xleh senyap2..hehe

kak ita--> insyaallah kak...amin

kabussenja--> mmg ye....tp klu kita ajar dwang susah nk terima..semua ticer gan ustazah kata je betoi..huhu

yan--> masa ngandung dia dulu mama dia mmg suka minum ais..hehe

@LiYaNNuaR said...

mmg bijak.. sebijak ko nokkk... mana tumpahnya kalo x ke nasikkk nokkk... huhuhu... mujur aku bole kentut lagik nih... hua hua hua