Saturday, September 6, 2008

siOk nya balik kampung!!!

aku rasa....korang tau perasaan yg aku rasa tiap kali kita dpt balik ke kampung.....aku x pasti le korang....tp kalau aku...rasanya agak MENGELETIS.....atau bahasa pasarnya GEDIK....bukan saja gedik...tapi TERGEDIK2......rasa TERGEDIK2 tu....adalah d tahap petala ke 7....kira dlm hirarki.....tahap teragong...tahap x sedar diri punya......haaa....tu le rasa aku.....aku rasa...perasaan korang pun...adik bedik je gan apa yg aku rasa....

bukan le dh lama beno aku x jumpa mak......kerap...dlm sbln..mesti jumpa...sbb mak kkdg balik PB...xpun jumpa kat umah abg kat tepen....tp, tu lain.....ni perasaan bila kita balik ke tempat d masa pd suatu ketika...kita membesar...main polis santry....main galah panjang....panjat pokok jambu...main kat taman permainan...g gaji....g sekolah.....buat jahat kat sekolah.....gedik main perasaan cinta...tulis surat cinta...dan mcm2 lagik la yg penah menjadi kenangan terindah dlm idup aku...

feel nya lain...wpun skrg...bila balik.....bkn aku jumpa pun kwn2 lama....x jejak kaki pun ke sekolah....malah, ramai org kg yg aku x kenal...atau ayat yg lebih tragis.....dema pun x kenal aku....wakkakakak

tp....aku suka suka suka......suka amat2 suka.....mcm mana rasanya.....haaa...try le korang rasa balik kg korang...sure korang paham apa yg cuba aku gambarkan ni...



OH HATI ----> klu boleh nk lepak seminggu....baru puas
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: