Saturday, September 6, 2008

layan pic

x banyak gambo yg ada sepanjang 3H 3M d kampung.....banyak yg menarik sebenonya, tp...bila aku bertemu adik beradik yg kaki kepoh semua nya.....tangkap gambo ke mana...jln umah member ke mana...g Teluk Batik kemana...penyudahnya...lepaking je kat umah...heheh

gaya macho Ali ngorat pempuan.....

gan sepupu....siti hajar aka kecik...kami panggil dia kecik je sbb dia anak buah terkecik wat masa ni

"peace opah".....gambo d ambil oleh ilhan...mengenakan opah suh angkat peace

makcik Nabun....(aku rasa nama betoi dia EMbun la)...antara best friend mak...


kejadian adalah d petang ari Kebangsaan..lepas masing2 mengisi tembolok.....masing2 bermata kuyus...asal nya, kami plan nk g Teluk Batik.....penyudah..sampai kesudah perkara tersebut tidak terlaksana...membongkang je semua......(aku idak....baring2 manja je...ahaks.....)



OH HATI -----> yg balik aku n family, kakak, abg chik n family, abg n family...d samping uda n family....tu pun dh ckup gamat...
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: