Sunday, September 14, 2008

pemberian ikhlas ke ni?

balik keje subuh smlm..incik hubby kejutkan aku (dia sampai dlm 6.30am gitew)....

"naper?..." aku tanya sambil mata tutup...

"nah...."
sepatah.....aku ambik dan bukak...wah.....perfume comei.....

"tima kasih abah...." sambil cium pp dia, then tido balik...

"apa tu?" dia tanya mcm x caya aku dah tgok betoi2 adiah tu...

"perfume..." jwp sepatah.....adeih..aku ngantuk la......incik hubby rajin gak skrg beli something kat aku...wpun kendian dia mintak duit sambil memberi alasan...x bayaq lagi...(cehhh....)....



OH HATI ----> bila bgtau kat dia yg kak mery nk singgah Dubai...mata dia bercahaya...nk suh aku beli kan perfume utk dia pulak le tuh..huh
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

2 comments:

shafa said...

Rezeki bulan puasa tu Intan..Bukan senang nak dpat perfume, Hubby bagi plak tue.

INTAN said...

hai shafa...tu le pasal...anggap je rejeki wpun pastu dia kata....x bayar lagik....hehehe