Saturday, September 13, 2008

fanatik giler!

aku ni kkdg poyo tahap degawan jugak.....dulu2 aku fanatik kan KRU (masa sekolah) atau lebih tepat, aku fanatik gan Yusry Kru....(perhhh...aku penah shack hand gan dia lewww.....) lepas tahap angau aku tu berlalu....sesuai dgn jiwa aku yg agak brutal......benda2 hiburan ni..dah jadi sampingan skit....ambik tau la...tp x ambik berat.......xde dah golongan2 artis yg aku fanatik....(eh...tp aku penah giler kan mawi sekejap masa dia dlm AF...bila dh kuwar.....dan sampai skrg....aku rasa nk muntah ijau bila kuwar citer psl dia...peminat mawi jangan mare ye...x baik....bulan2 posa ni mare2...ahak)

dan ntan tiba2...aku terkena panah arjuna mana ntah.......aku leh terminat kat mamat yg dikenali sbg FIZZ FAIRUZ ni...rasanya sejak aku tgok lakonan dia yg aku lupa jodol drama nya...drama bersiri yg JUE AZIZ jadi heroin....pastu ada LINDA RAFAR tu......yg minah berdua ni berkawan baik sejak d kolej....tapi rupa2nya LINDA ni ada simpan hasad dengki, dan dendam kesumat pada JUE

lepas aku...sejak demam "kekasihKU seru" ni...tahap angau aku pd FIZ makin membuak2...hehe..aku suka lakonan dia.....dia nampak cool, macho, bersahaja.....berkeyakinan......berbakat.......(perh...klu dh suka.....suka suki le nk puji kan...)

kat bwh ni...gambo2 yg aku pinjam dr fotoblog saudara nizam zakaria.."pinjam kejap ye bang....hehe" masa ni...dia tgh shooting...




ni gan peminat......aku anggap mcm aku je yg duduk sebelah dia tuh...hehe

adeihhhh...adeihhhhh.......panah arjuna mana yg kena kat jantung aku ni....ahaks




OH HATI ---> fizz...moga berbahagian gan awek ek....aku lupa namanya....yg cute pelakon "dunia baru" tu..korang mmg padan....!
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

5 comments:

rynas said...

Tan hang minat FIz Fairuz nie yer...aku penah wat fesyen ngan dia..
memng jumpa real aku telan air liur sekejap..sebenarnya aku pun minat kat dia masa mula2 lagi dia berlakon ntah hape ntah nama drama tuh..sampailah last aku tengok dia berlakon akukah Tanggang. Dia ok Tan...peramah..jenis artis yg tak kisah sesuailah ngan gf dia tuh almy Nadia..mmg sepadanlah..

INTAN said...

cttttttttttt....lain kali klu hang jumpa dia lagik...bgtau kata hang ada sorang kawan yg dh kawin...ada anak 2...minat kat dia separuh nyawa...wkakakka......kim salam sayang boleh?......(gedik giler aku)

rynas said...

hahhahaha...tak sangka ang leh minat gilerr kat dia...hikhikhikhik...yg aku tau dulu jer zaman belajor ang minat Yusry separuh mati jer...
hari tuh sebelum bersalin aku wat ngan gf dia almy nadia...mamat nie hantar dia jer..skang dah tak jumpa dak...kalau jumpa aku bg tau dia..

INTAN said...

aku pun x sangka boleh minat kat dia...hahahha......ntah kena panahan apa ntah la...

klu mintak no tipon ke....email ke..kira bunyi mcm melampau dak?...waakakkaka

Anonymous said...

yupe!!!mmg se2ju......dye slumber!!!!huk2 tomey gak..dye xde la encem bangat!!!tapi....hurm tataw la...xbosan tgok muker dyer..