Saturday, September 6, 2008

kek cokelat moist

aku bukan lah serajin yg korang sangka kan....aku rasa INTAN dan MALAS x dpt d pisahkan..dh jadi mcm kembar seiras......tp, dlm situasi itu...aku x dpt menafikan..naluri keperempuanan aku tetap ada.....atas faktor itu, spt kebanyakan perempuan melayu terakhir yg lain...aku juga ada rasa ingin mencuba perkara2 baru ....menghasilkan sebijik kek misalnya....

atas kerana itu...lahirlah menda2 d bwh ini.....


ni...sejurus selepas d kukus.....

aku aci curah je toping ni.....hahha...comot giler mcm aku...wkakaka

pastu...aci tabur je coch raise ni....hehehe....

ni le hasilnya...agak buruk ruper deco nya.....



sebekas aku kasi kak mery...sbb tu janji aku.....menusia kena berpegang pd janji...hahha...aida xde panggu (kata org utara) sbb dia sdg bersuka ria d rumah....hani pun sama...nasib le korang.....hehe.....sebekas lagi utk along.....habuan sbb tulun aku apa yg patut....co-pilot le kiranya.......n the rest....bwk balik kampung....nk kasi bukti kukuh pd mak....n adik badik yg lain......klu boleh nk kata mcm ni "lihat la...pandang lah...adik bongsu korang ni...idak le sehampeh mana dlm ilmu masak memasak ni...".....tp, ayat tu x kuwar sbb bunyi mcm ada unsur2 riak skit...wakkkakaka....


OH HATI ----> sedap giler....nti leh buat lagi...dan lagi...dan lagi...dan lagi...
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: