Thursday, September 25, 2008

i LUV house







korang penah tgok x siri HOUSE ni?.....klu penah sila angkat mouse masing2....(mmm..ramai gak yg penah tgok...bagus...x susah aku nk citer sinopsis...hehe)

ntah kenapa aku gilerkan siri ni...aku follow dr session pertama...sehingga sekarang (aku lufa pulak session berapa dah....)...setiap episod ada kejutan tersendiri....kes yg berbeza.....dan dgn siri HOUSE ni la aku kenal pelbagai jenis penyakit yg sblm ni langsung aku x penah dengar...

jalan ceritanya ke yg best?.....mmm...atau pun aku sudah jatuh cintan dgn watak HOUSE yg d lakonkan oleh HUGE LAURIE.....

DR. house ada attitude.....dan semestinya attitude yg buruk dan terlalu sarcastic ....tapi dia genius....watak dia ngam dgn jiwa aku ....sealiran gitew....

aku suka sbb dia confident (ke over conficent?) ...dia tetap pendirian (bkn mcm aku..huh..) dia ego (melampau2 egonya)...dia SEPI (naper lak aku suka org sepi ni?) dia romantik (confirm korang ketawa....tp d mata aku..dia romantik...)



OH HATI ---> The man is absolutely fabulous!
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: