Wednesday, September 17, 2008

mana yg betoi...mana yg salah?

bbrapa ari lepas...aku g timbang berat kat farmasi.....51.5kg......perhhhh....amat mengagum kan...aku hampir melakukan lompatan kijang kat situ juga waktu tu...hapi punya pasal.....tp, aku cover kegembiraan tu...dengan memberikan senyuman termanis budak adik2 yg jaga kedai tuh.....

bkn apa yg menyebabkan aku hapi tu.....kronologi nya mcm ni...

sebulan sblm puasa....berat aku mencecah 56.8....aku rasa mcm nk terkuwar kronea mata aku...masa tu.....sambil cuba berfikiran positif...mungkin aku rabun kot...rentetan dr itu, aku terus x lalu mkn (baca sbg diet yg kwn2...ahaks)

kendian....berat tu turun kepada 55.....dan 54.6......pastu..yg terakhir..minggu last menjelang ramadhan.......berat aku sekitar 53.5 cam gitew....

mana le aku x sengeh giler klu betoi le berat aku jadi 51.5....rasa nk buat kenduri kesyukuran pulak....

tp, kebahagian aku x kekal lama...smlm kat Sunhine......pemberat menunjukkan begini....



huwaaaaaaaaaa.....aku rasa mcm nk pengsan....dan aku anggap penimbang tu salah dan ada niat jahat ke atas aku.....huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....



OH HATI ---> incik hubby le ni..paksa aku mkn nasik time sahur...huhuu
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

2 comments:

Hanisda said...

puan intan,org pose turun berat,napa no tu berbeza yer...???magic

INTAN said...

mmg agak magic...huhuhu...