Sunday, September 14, 2008

makin kritikal

huhuhu.....ulser aku makin kritikal la.....selama ni bkn x pnh aku kena ulser ni...mmg kerap (sbb aku kurang minum air masak)....tp kali ni agak keterlaluan aku rasa....dah le makin beso, membengkak.....betoi kata aidaroha...silap2 ari bulan...rasa nk menampor org jerk....

sempat gak pagi tadi aku ngadu kat mak.....huhu....

"mak..mulut org kena ulser....sakit"

"ambik kulit geti....kulum2 dlm mulut..."


"aloh mak..mana nk cari pokok geti kat sini....."


"tok hang dulu...letak majerin...." gulppp...tgh lapo ni...rasa sedap lak bila mak sebut majerin...terbayang kuih raya....

"hangpa ni suka sakit pelik2....aku ni dh 70 taun lebih umoq...x penah kena ulser2 ni....."
start membebel pasal kesihatan......dah mcm mami tanjung le mak ni....

niat murni aku nk masak nasik ulam gan asam pedas terkubur begitu saja...alasan kukuh.....mulut aku sakit la.....makanan pedas x elok utk kesihatan mulut...heheh (kukuh x alasan aku ni....?)


OH HATI ----> akan masak jugak menda2 tu...tunggu seruan...eh..bkn KEKASIHKU SERU ye....
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: