Friday, September 12, 2008

nasik kerabu

along (dia ni anak sedara aku yg agak gedik skit...yg buat masa sekarang stay gan aku sbb tgh praktikal) ada bertanya....."chu x jemu ke mkn nasik kerabu ari2?" "tak" aku jawap sepatah........mmg tahap keTAKSUBan aku pada nasik kerabu amat luar biasa...seolah2 aku ni insan yg lahir d Pasir Mas, kelantan...wkakakak...walhal, aku anak jati perak....

nasik kerabu slalu menjadi penyelamat takkala aku kebuntuan...kalau nk beli nasik campur..nak kena pikir...lauk apa....pastu sayur...nk kena ada sambal belacan pulak...iskk..kan jadi banyak pulak menda nk pikir...kalau nasik kerabu...all in one.....ada nasik (ooo..nasik kaler biru.....!), ada lauk..ada sayur...ada sambal ....kan dan complite set tuh...xyah aku buntu2 lagik nk pilih lauk....

ni juadah aku ari ni...masih nasik kerabu...spt smlm, kelmarin..kelmarin dulu..dan dulu..dan dulu...

fokus kasi dekat skit....kan semua ada tuh...xyah rungsing lagik



OH HATI ------> aku x pandai masak nasik kerabu.......dan kalau pandai pun...aku rasa maleh nk buat...mcm renyah jerk...wakkakaka
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: