Wednesday, September 10, 2008

dari situ....kesana...dan kesinun

aku pindah ke PPIP pd 1/11/07...hari pertama aku d sana....aku tiada bilik....pejabat PPIP jauh lebih 'mundur' jika ingin d bandingkan dgn HR....bangunannya jenis lama......hari pertama tu aku habiskan dgn lepak d bilik perbincangan....

hari kedua...aku d beri kunci bilik.....bilik aku terletak d bahagian bawah (bahagian bwh ada main ofis untuk undergraduate)...aku diberitahu, bilik yg bakal menjadi milik aku itu asalnya adalah bilik Pengerusi Rancangan....namun, kerana di dalamnya tiada internet connection, tiada siapa yg sudi duduk di sana (aku je yg TERpaksa sudi), maka bermula lah riwayat kehidupan harian aku tanpa INTERNET selama hampir 3 bulan....huk huk huk huk....(apalah malangnya nasib aku) bkn saja tanpa internet, printer pun tarak...huhuhuhu

jom layan pemandangan dibilik kecik aku sewaktu di HR dulu...

sudut pandangan hadapan...bilik ni x besar mana...asalnya bilik seorang EO...aku ni slalu masuk wrong timing...huhuhu

kat sini le kehidupan aku sbg PENTENET tegar bermula

antara sudut yg terhad utk mendeko


Jom kita compare dengan suasana bilik aku yg serba daif di PPIP...ahaks....mmg jauh bezanya....

semua nampak tradisional....

xde notis board mahupun white board....terpaksa tempek je kat dinding

deko pun kat rak fail jerk

time ni aku benar2 bekerja...sbb takde internet connection....huk huk



OH HATI -------> tapi, itu tidak bermakna aku tidak bersyukur...AMIN...
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: