Thursday, September 11, 2008

rasa hangit!!!

pagi2 tadi aku rasa hangin 1 badan......rasa mcm dh jadi naga tasik chini tu hahhh....kuwar api kot idung....klu skit lagi tempreture aku tu naik..mg sohih aku jadi incrible hulk....tukar jadi ijau.....kalau dah tukar jadi hulk...senang skit aku nak amuk....org x cam dah muka cute aku tu...baju pun dah compang camping....


gerkkkk.......apa yg aku hot sgt tu?....maleh nk citer detail....tp....rumusan kpd gelodak lahar dan lava tu disebabkan sorang "kawan"...ceh...tiba2 ari ni aku nk muntah darah sbb gelarkan dia kwn......sbb attitude dia pagi tadi menyebabkan status yg mulia itu tidak layak digelarkan pd dia....

jantan terlebih macho ni...aku rasa telah berkelakuan keji dan menyakitkan hati....aku rasa mcm aku ni seorang peminta sedekah......aku cuma perlukan advice......apa lah salahnya...tambah2 d bulan ramadhan ni....bkn susah nk buat amal jariah...tapi manusia keji ni jadi sacarstic (aku rasa mcm salah aje je ni...) hanya sbb aku minta advice...perlukan nak buat mcm tu?.....skit2 suh refer modul.....apa ko ingat modul tu perfect sangat ke?????.....x sampai 50% pun yg boleh d ikut...yg lain semua x up to date....dah le bg aku wrong info...ceehhhh...aku malu le ada kwn mcm ko ni....!!!.....serta merta rasa nk delete ko tu trus dlm list kwn2 aku weh....

ni le jenis manusia yg aku malas le nk kata lebih2 kan.....kang aku kata munafik mcm berat sgt dakwaan tu....tp, dulu...semua pakat kata..."kami sedia membantu......hubungi kami jika ada masalah...." tp, klu bantuan tu setakat nk suh aku refer modul......x payah le kan...anak aku umur 5 taun pun reti cakap....xyah berjawatan beso.....!!!




OH HATI ------> aku anggap dia ari ni sbg seketul najis....!!......sori la...mmg pahala posa aku dah kemana ari ni...gara2 ko najis!
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: