Sunday, September 7, 2008

i lap u....u lap me....

apa signifikan tarikh 7 september pada org lain?.....korang fikir le sndiri....mana le aku tau kan klu korang x ckp......tp klu korang tanya pd aku...terikh tu..besar mandatnya....pd tarikh itu lah perkara paling luar biasa telah berlaku pd aku.....perkara yg tak terlintas d fikiran waras aku....perkara yg menyebabkan aku berada d situasi sekarang...yg mungkin akan berbeza jika perkara yg berlaku pd tarikh tersebut tidak berlaku lagi...

mungkin korang meluat dan hampir muntah hijau memikirkan apa menda yg terjadi pd aku pd tarikh berkenaan, 6 tahun yg lepas.....dah le penat berpuasa...d hantui utk berfikir pulak yedak...klu dpt adiah wang tunai sedap le jugak nk meneka dlm kesamaran...

ari ni....7 september 2008...tanpa sedar, sudah bergenjak ke angka 6 usia perkahwinan aku....antara sedar...antara realiti dan fantasi....6 tahun yg penuh rasa....suka, duka...indah....bahagia...sengsara....derita....rasa2 yg aku dan dia sahaja yg akan memahaminya...tiada ungkapan utk diluahkan...hanya rasa yg d pendam...

pd aku....dia adalah takdir yg terindah....destinasi perjalanan aku yg penuh onar dan liku..d mana d penghujung jln nya...aku temui mahligai indah....

apa ungkapan terbaik utk mengambarkan 6 tahun yg berlalu ini?.....DIA PAHAM AKU....AKU SAYANG DIA....DIA INDAH.....AKU BAHAGIA......

untuk dia.....TERIMA KASIH KERANI SUDI MENERIMA AKU SEADAANNYA, TANPA PRAJUDIS...TERIMA KASIH KERANA MENJADI ABAH TERHEBAT UTK ANAK2 KITA....TERIMA KASIH KERANA MENYAYANGI AKU SEIKHLAS NYA.....I LAP U....N I KNOW...U LAP ME 2....





OH HATI ----> kurus nya aku 6 taun lepas...huk huk huk
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: