Thursday, September 25, 2008

jangan PENIK

xyah bimbang..masih d blog ANAKBABAH aka INTAN.....ari ni aku nekad..nk tukar balik ke layout lama...hehehe.....klu korang kata aku x tetap pendirian...aku SETUJU...hahahah.....aku mmg mcm tu.....

so..berdikit2...aku kena hangkut apa yg patut ke sini balik....mkn masa jugak...tambah2 aku kat opis skrg ni......ada keje urgent yg BOSS suh buat ni...tp, aku sambil menyelam...sambil minum air...(mmg aku x posa pun..wakakak...xpe le minum air pun...)


OH HATI ---> cinta pertama mmg susah nk lupakan...
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

2 comments:

Rozita a.k.a Jelitaayu ~ Lakarannya di sini said...

suka hati ko ler intan..blog ko..
buat ler apa yg patut.
kami para peminat ni..sokong aje..

INTAN said...

mak aih...para peminat yg x tahan tuh...wkakakaka...udah rasa mcm artis pulak...otograp xmo?