Wednesday, September 17, 2008

imej baru

ramai org bila pertama kali bersua akan menggangap Ali Idlan ni budak pempuan...bkn saja raut wajah dia yg banyakmenyerupai aku...tp juga d sebabkan potongan rambutnya yg agak panjang dan lembut....sejibik cam gegirl....

ada alasan tersendiri kenapa rambut dia agak panjang.....alasan nya biar aku rahsia kan buat masa ini...dan akan menceritakan ttgnya dia lain ketika....(kalau rasa nk citer la)

td ptg.....setelah agak kesian pd dia yg mungkin akan rimas dgn rambut yg panjang di bahagian depan sehingga hampir mencucuk mata, incik hubby bwk dia ke kedai potong rambut...

syukur alhamdulillah...sbb kedua2 anak bujang aku x pnh ada masalah utk memotong rambut dan dan biasa dgn proses sebegini sejak kecil

kusyuk

xde reaksi

masih terpaku

aku tgok gambo ni sampai tekup2 mulut tahan ketawa...udah mcm roper aku masa kecik je..wkaka

udah kontot...jd lain dah muka dia...huhuhu



OH HATI ----> mcm lebih sesuai gan rambut lama
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: