Wednesday, September 17, 2008

cerita tentang restaurant Pan Mutiara

pertama kali aku dtg ke sini sekitar taun 2000...masa tu aku keje finance kat Motorola....senior clerk aku yg bwk dan belanja sbb aku berjaya mem'balance kan acc aku yg pertama.....

pd ketika itu....kedai ni...biasa2 aja...maklum le..status kantin kpd Jabatan Perikanan.....mmg design dia saling x tumpah mcm sebuah kantin...

cuma aku notis...mmg ramai bangsa2 selain dr melayu yg menjamu selera disitu....

dan kali keduanya....manager aku belanja bg maraikan hari terakhir aku d motorola....juga d situ...

sejak itu....perubahan demi perubahan mula terserlah....bentuk dan design nya menjadi lebih sofiskated dan mewah...sesuai dgn kapasiti pengunjungnya yg makin ramai dan dr belbagai lapisan masyarakat....

dan sekarang...aku rasa mereka cukup berbangga dgn bangunan yg mereka miliki....





OH HATI ---> sini la aku biasanya bwk adik beradik aku yg dtg ke penang utk mkn....sbb nk mengaburi mata mereka....(sbb aku x masak kt rumah....hahahha)
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: