Saturday, September 20, 2008

kuih raya taun ni

sejak zaman bujang....aku jadi anak mak yg kena malah WAJIB beli kuih raya utk mak...ntah kenapa arahan tu d beri kpd aku sorang...anak2 lain mak x penah paksa....xpe...aku redha...aku suka tgok mak aku hepi tgok kuih raya dia banyak atas meja...wpun lepas tu....dia sorok sbb xmo kasi anak cucu dia perabis..wkakkaka...lawak mak aku

ni sebahagian ek...yg aku oder dr salah sorang staf aku...duit pun x bayo lagik dia..wkakak...dia kata xpe...tgu gaji....

aku oder 3 jenis dr dia....nmpk sedap2 belaka (sbb aku dh try samplenya smlm raya)

ni "jejari ots" aku x penah tgok pasyen mcm ni lagik smlm ni...so aku oder 250....mcm biasa...100 utk mak...100 utk metua....50 lagik utk aku..heheh

ni lak "cheese tat" pun nmpk mcm menyelerakan....so..aku oder 200

ni lak "italian delite" renovate skit dr almond london aku rasa...dah jemu almond tu

ni lak kek lapis sarawak yg aku oder dr kaknoora secara online...


O HATI ---> bila nk pandai wat kuih raya ni...xyah oder dah....kah2
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

2 comments:

rynas said...

Tan meriah sunggh raya hang...dah lengkaplah nie kek lapis sarawak tuh cam sedap jer ahaks...

INTAN said...

mmg tiap2 taun pn gitew T....meriah gan kuih tunjuk2...hehehe...

kek lapis tu mmg sedap..aku dh try..hehe