Saturday, September 13, 2008

The Silver Yongs

SEJARAH THE SILVER YONGS
The Silver Yongs Club lahir dari satu pertandingan antara negeri di sinun pada awal tahun 2006 lagi.

Silver merujuk kepada Perak iaitu nama negeri Darul Ridzuan manakala 'yongs' adalah menggambarkan bahawa kelab ini terdiri dari wanita belaka. 'yongs' di daeah Kuala dan seangkatan dengannya bermaksud kakak/ gelaran bagi perempuan.


SENARAI AHLI THE SILVER YONGS AKTIF TEGAR SEHINGGA APRIL 2008:
Mari aktifkan The Silver Yongs Club...nama berikut adalah yang aktif sejak 2006-2008 dan kepada forumer baru, jemput masuk dan perkenalkan diri..Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda bagi memeriahkan lagi Kelab ini.

1-ZURITA
2-fizan
3-ainal
4-intan_s
5-inazz
6-imann
7-cemarabiru
8-ulin_ina
9-jelitaayu
10-kelekatu
11-Lyn_78
12-setia
13-naiz
14-aidaroha
15-nazmie
16-kakyantie
17-norjohis
18-teena
19-pakupayung
20-azni
21-sharrynaz
22-ibuhazique
23-missmaroon
24-Hazna77


AHLI BARU DAFTAR:
1- Hazna77
2- Ratu_balqis
3- soleha
4- nde
5- Nurul June
6- Azwin
8- snowdrop



Aku mula menjebak kan diri ke kancah TSY pada Okt 2006 apabila aku mendaftar dgn forum SINUN....mula2nya kemasukan aku dalam forum sinun hanya atas dasar ingin membeli 1 produk.....aku terima promosi jualannya melalui e-mail dan aku tanya penjualnya melalui email juga....bagaimana cara utk membelinya, penjual yg baik hati itu meminta aku register ke sinun dan mencari kedai maya nya (thanks kak zah....sbb kak zah lah yg memperkenalkan saya dgn forum sinun)

sebulan 2 juga aku menjadi silent reader....dan hanya memerhati dan menilai, sehingga suatu ari....aku click ke segmen SANTAI dan TERjumpa "rumah perak" yang lebih dikenali sebagai THE SILVER YONGs (TSY)

sejak dr tarikh itu...aku jadi kemaruk dgn forum **** atau lebih tepat lagi.....aku giler berforum dan perkenalan2 yg indah bermula.....

sehingga kini....segala suka duku.....rentetan idup....semua nya aku kongsi bersama mereka...malah, wpun ahli TSY tidak pernah bertentang mata...tapi kami seolah2 menjadi sahabat yg cukup akrab dari segi emosi dan perasaan.....




OH HATI ---> x sabo nk tgu gader kami yg pertama...





Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: