Wednesday, September 17, 2008

musuh d alam maya

kak mery kata....dia marah betoi gan Tot lembut...

" intan...siapa Tot lembut ni...aku bencik kat dia..."

"hahaha...anak sedara kita tuh...naper?"

"aku bencik...dia asyik komen ko je dlm FS ko tuh...semua x kena.....asyik komplen..."

"dia saja je tuh...."

"tapi....aku x suka le kat tot lembut"


kah kah kah....aku gelak je....kak mery mmg semangat setiakawan kuat skit....dia marah betoi klu kwn2 dia TERusik....pantang dia...hahahha.....

tp aku tau...dia bkn marah dlm erti kata sebeno....kak mery klu marah betoi2....mmg amat ngeri situasinya...(jgn imagine...mmg ngeri)

dan smlm....d majlis berbuka puasa ahli jemaah.....mereke berdua bertemu buat kali pertama...hahahhaah



OH HATI ----> marah pulak le kek mery ni tgok gambo kali ni...hahahahah....cun dah pe...x buruk pun....
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: