Saturday, September 6, 2008

huh

Bercintanya rasa nak mulakan peng'update'an blog ni....urat belikat aku rasa berat je..jari jemari pun rasa kaku......otak mcm berhenti berfungsi...adeih...ni la bahana klu stop lama2 mengupdate....atau pun ciri2 manusia yg bernama AKU yg slalu hangat2 najis ayam ni makin terserlah dgn kemalasan kali ni?...

xpe...demi utk membuktikan yg AKU ni bukan PEMALAS TEGAR....aku akan meng'update kembali...tp kebanyakan apa yg bakal d update ni..adalah benda2 basi yg telah berlaku lebih kurang seminggu lepas....kira menda2 yg dh jadi sejarah dh boleh masuk muzium utk d arkib kan....

chaiyok intan!



OH HATI ------> ghairah baca novel balik....ari tu stop kejap sbb keghairahan melampau dgn blog....huhu
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: