Wednesday, September 10, 2008

dan kini

proses renovation besar2an d PPIP bermula pada penghujung mac.....aku yg berada di bawah terpaksa mengangkut berkotak2 harta pusaka aku ke atas (opis temporary) seksa nya tuhan saja yg tahu...reason...? sbb aku terpaksa melalui proses pack dan unpack....which is, pack brg dlm kotak....hangkat naik atas, kendian unpack balik kat tempat temporary....

last week, walaupun proses renovation tidak ssempurna mana (kerana ada banyak proses finishing yg x sattle), kami mengambil keputusan utk pindah ke opis baru...bayang kan...proses pack dan unpack terpaksa berlaku lagi...dari atas, ke bawah...dan yg lebih perit...terpaksa mengangkut d bulan puasa....walaupun barang2 aku yg hampir selori tu, bkn le aku yg hangkut (staf2 aku yg baik ati dan gagah perkasa yg hangkut), tp aku masih terpaksa berulang alik naik dan turun mengangkut brg2 kecil..kendian mengemas apa yg patut....

malang sekali lagi menimpa bila bilik aku tu.....kehabisan stok meja....huhuhuh......terpaksa le xtvt mengemas aku hold dan KIV sehingga meja dan side table tu sampai supaya aku x perlu melakukan kerja kemas mengemas berkali2.....

jom skodeng bilik baru aku....

ni dr posisi luar...

nampak..kosong dan lapang...takde meja...huh..sampai ati abaikan aku...

kotak2 fail yg menambun.....x lupa tesis student

ni le lemari beso gedabak yg aku maksudkan....beso giler..build in sampai bumbung....x padan gan bilik aku yg kecik genit


jom kita tonton yg ni pulak.....time ni waktu aku sibuk mengemas bilik....aku dah gedik tahap x sedar d untung nk mengemas wpun side table x sampai lagik...x pedulik le...janji aku nk move in dlm bilik sndiri...hahaha

berkotak2 gak dokumen yg akan d sherek....ntah apa2 menda yg aku simpan

ambik masa jugak aku nak susun kat lemari gajah ni...

aku harap..aku x terbuang dokumen penting...huh....dah serabut tgok brg2 mcm ni



ni pulak keadaan dimana aku rasa....dah agak kemas la...huhu...tu pun aku ambik masa 4 5 jam gak le...keje secara intensif....tanpa makan dan minum (compom le sbb posa) malah, tanpa membuang sama ada air kecik atau besar....


memandangkan side table x sampai lagi....aku letak je PC atas meja keje...so, serabut skit le wayar bagai...

masa ni aku rasa lemari beso gajah ni banyak manafaatnya...hehe..nyesal aku kutuk2 sblm ni

buat masa ni, rasa agak pueh ati dah....huhu....



OH HATI -----> ada lagi x sattle ni...x gantung lagi notis board gan white board...juga cermin beso yg d copet...ahaks
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: