Tuesday, September 23, 2008

kasi skit je...

ni le ruper baju raya aku...aku kasi usha skit jerk.....nmpk le coraknya yg simple mimple....guna kain cotton je...aku suka....baju ni kat leher...ada jahit manik skit....kat tangan xde...aku plan nk jait manik tu skit kat tangan.....korang jangan panik....sbb klu korang panik...aku lagi panikkkkkkkk..

mmg ye....aku x pnh jait manik seumur idup...klu jadi projek ni...akan jadi projek mega aku yg akan menjadi kenang2an yg terindah....

tgok le mcm mana...klu dpt sokongan moral korang...aku akan berusaha dgn gigih utk menjahit manik ni..manik nya dh beli dekat setaun....(kebetulan kaler ijau jugak....)....kasi sokongan kat aku...bolehhhhhhh??....klu dpt lebih dr 5 sokongan...aku gerenti akan jahit sbg menghargai sokongan padu korang...hehe




OH HATI ---> murah je...janji ati dah bekenan..cinta pandang pertama gitew...auwww...
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

9 comments:

shafa said...

Cinta pandang pertama yang mahal tue, kl sekali tgk dah suka, 2 kali lagi suka. Jahit manik elok jgn sampai tercucuk tgn. Aduihhhhh

INTAN said...

shafa...mmg ye...aku tgok sekali terus kenan...masa tu x cucuk duit...g ambik duit..patah balik kedai ni..takut nk tgu esok dh...kot2 le abis..hehe

ni kira ko kasi sokongan kat aku ke x ni?...hehehehe

Rozita a.k.a Jelitaayu ~ Lakarannya di sini said...

kak ita bagi sokongan 100%.
sbb kak ita pernah mengalaminya di raya tahun lepas, jahit manik baju sendiri buat pertama kalinya seumur hidup..
sokong..sokong..sokong..(3x dah nih heheheh)

Hanisda said...

jahit je la intan oiii
baru terserlah keperempuanan ko
kui kui kui

INTAN said...

ok ok..so far ada 3 sokongan....aku perlukan 2 lagi utk membuatkan aku lebih gigih...hahhaha....

rynas said...

aku sokong ko jahit manik baju tuh..pastu mailah beraya kat umah aku bleh aku nengok baju ko yg cantik tuh..hehhehe..
lg pun puas tau kalau jahit sendiri..dan paling penting...kalau cantekkk..saper..KO juga...hehhehe

ennieva fauzi said...

Tan..kwaiting (bahasa korea), kalu tak aku yang sokong sape lagi ye dak? hehehe...kang ada plak alasan ko tak nak teruskan niat ko tu gara2 tak cukup voters...:)

umieadam said...

cantik warna & coraknya kak..
rajinnya nak jahit manik..

INTAN said...

CT ~ pakai dtg beraya umah hang?...idak le kot..hehe..aku pakai baju kurung raya pertama je...hehe...

BEN ~ aku dh tau...ko sure support aku.....keinginan dh ada ni...tgu kumpul kekuatan mental je

UMIE ~baju ni simple je..kain cotton je.....bkn apa yg rajin sgt tuh....dia dh siap jahit manik kat leher...rasa pelik pulak klu xde manik kat tangan..hehe