Friday, July 25, 2008

XTVT hari jumaat

biasanya lunch time hari jumaat 'geng berhaluan kiri' a.k.a ahli2 jemaah aku ni terisi dengan pelbagai perkara yg sama ada ilmiah, membina sahsiah (cehhhh!), membina kendiri ( cehh kuasa dua...).....dan aktiviti santai yg boleh membuatkan otak kami yg sendat dan padat dgn isu tersendiri d jabatan masing2 jadi lebih release dan tidak tegang lagi...supaya weekend akan jadi lebih indah...

last friday kami ke 'happy feet'...minggu ni mengikut perancangan awal...kami sepatutnya membuat rawatan refleksiology di QB....ni adalah hasil skodeng kami 2 minggu lepas sewaktu merewang2 'menseber' laptop baru aida yg menerima musibah....

setalah hampir merajuk dgn aida yg sibuk nk menyiapkan presentationnya esok....juga dgn kak mery yg nk balik ke opis menyettlekan kes RLKA nya.....rancangan kami berjaya semula...yahoooooooooooooooo....x sia2 aku menjeling ala2 merajuk gedik kak mery tadi...wkakakak....

namun...impian kami tidak kesampaian....amoy tu suh kami dtg after opis hours (cehhh.....ko x tau ke time ni je ahli jemaah boleh berkumpul?..soke2 ati nk kasi cadangan x bernas....) sbb dia x ckup kaki dan tangan (bukan kakitangan)

masing2 rasa stress.....pantang betoi kalau menda yg dh kita rancangan tidak menjadi nyata....dan akhirnya......kami menjamu selera d "little d' india" je......ni kunjungan aku yg pertama dan aku amat2 blurr waktu melihat menu.......haniiiiiiiiiii.......tolong oderkan utk aku yg tiba2 menjadi buta hurup!!!!...wakkakakkaka....dan hasilnya...taraaaaaaaaaaaa

ni air ice lemon tea aku

ni set hani.....nampak je bekas kecik.....makan 4 org x abis looo

aku suspen je tgok set roti NAN ni...xkan semua aku punya?..rupanya aku, aida gan kak mery punya...air putih tu milik aida

ni sebeno2nya set aku....aku lupa tajuk dia...hahaha




OH HATI ------> bau kari melekat kat tangan aku sampai skrg...huhuhuhu

Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: