Saturday, July 12, 2008

terganggu....

tiba2 emosi aku terganggu....bersungguh2 aku menangis....antara rasa takut....sedih...insaf....rasa rindu..kasih dan sebagainya mendorong aku utk menangis.....

tiba2 aku rindukan arwah abah.....kerinduan yg x penah berjaya aku luahkan dgn bertenang...tanpa setitik pun air mata...mengingatkan kehilangan abah pada 14 mei 1994 adalah kesedihan teragung yg menyebabkan aku rasa sayu....

rasa kesayuan itu tidak terhenti dgn hanya ingatan tulus ikhlas aku pd abah....kejadian 4 september 2003 juga cukup senonim dgn kehadiran air mata...saat aku kehilangan seorang abang yg aku panggil alang....semoga roh abah dan alang bersama golongan org yg beriman dan beramal soleh....aminnn....

kematian adalah satu hakikat hidup....tidak kira samaada kita bersedia atau tidak....apabila sampai detiknya....kita akan meninggalkan alam yg fana...meninggalkan insan2 tersayang...cukupkah amal ibadat utk dijadikan bekalan?.....apakata kalau kita bermula dari sekarang....kerana kita tidak tahu, bila ajal akan menjemput kita....

sesungguhnya......video di bawahlah yg menyebabkan aku berada di dalam situasi terganggu.....



Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: