Friday, July 18, 2008

Menu Hari ini

Pagi tadi, Puan AZ belanjer 1 opis......gara2 dia ambil masa yg panjang waktu morning briefing.....masing2 dpt sebungkus nasi kandar berlauk daging dan telur.....walaupun aku bukan pengemar nasik kandar...sebungkus nasi tu selamat aku suap ke mulut mungil aku..wakkakakak......

Lunch tadi.....lepas kami 3 beradik selesai bergeli2an dgn Doc Fish.....kami melangkah gagah ke Old Tow yg hanya beberapa tapak dr Heppy Feet....


Ni set aku....makan simple je sbb masih kenyang



ni aida punya....aku lupa judul makanan dia...



menu tambahan kak mery


Balik keje...aku singgah Bayan Lepas....teringin pulak nak makan cendawan goreng.....


Sbb aku tamak...aku pilih bungkus besar..RM5


Bro ni x sedar langsung aku candid dia


banyak ni je....ciput beno





OH HATI -----> mlm ni aku diet....ahaks
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: