Thursday, July 17, 2008

DaTing dgn NUR

Dah lama sebenarnya aku kenal NUR......sebelum ni kami berbual dan bersembang secara mesra melalui YM.....sehingga aku dgn prihatinnya menjemput NUR menyertai RUMAH PENANG di WMC.......sejak detik itu, NUR mula 'mesra' dgn wmc.....

kebetulan hari ni....aku bercuti.....rancangan asalnya untuk merilekskan diri di QB seorang diri....kata NUR, hari ini, hari terakhir dia di penang....sblm berangkat ke KL.....sabtu ni, dia akan memulakan kerja disana.....jadinya, x salah rasanya kami berjumpa......

NUR ni ..kecik je orgnya.....maksud aku rendah dari aku.......dan dia, sudah pastinya lebih muda....berkaca mata...sekali imbas, rupa dia spt org yg pernah aku jumpa...ntah siapa....dejavu barangkali....

ni lah NUR...atau nama glamour dlm WMCnya GILERA

gambar kenangan aku vs NUR....


OH HATI -------> NUR...moga ko SUKSESS walau di mana pun ko berada



Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: