Saturday, July 5, 2008

jiwang kah AKU?

"hanya kau yang mampu" nyanyian Aizat ni...bukan lah lagu baru yg ke udara di corong2 radio......dah lama pun...agaknya dah keluar dari carta lagu2 fofuler....tapi aku x pedulik bab tu.....lagu ni merdu sangat di teliga aku....adakah angkara suara aizat yg merdu?...atau melodinya yg menarik...? ataupun lirik lagunya yg indah?.....aku rasa jawapan yang tepat adalah kombinasi ketiga2nya yg menyebabkan aku bisa terpaku.....lupakan rupa aizat yg tak se'cute' mana.....ataupun peel dia di dlm akademi fantasia...sbb dengan mengingat semua tu.....bisa buat aku 'tak ketahuan'....sila fokuskan pada keseluruhan kombinasi lagu ini yg tersendiri...anda pasti seia dan sekata dengan aku...yg lagu ini memang mantap dan bertenaga....kredit utk pencipta, penulis lirik...tak lupa pada penyanyinya.....chaiyok!



Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: