Saturday, July 5, 2008

Upacara perasmian


Lama betul aku mengidamkan sebuah BLOG.....sebuah catatan dan nukilan diri sendiri...yg hasilnya bukan saja untuk kepuasan diri....tapi juga untuk dikongsi bersama orang lain.....kata2 yang "penantian itu satu penyeksaan" adalah BENAR untuk mengambarkan situasi aku....terseksa jugak aku mencuba......dan pepatah "usaha tangga kejayaan" juga boleh diaplikasikan dgn situasi semasa aku...

agaknya molek juga kalau aku gunakan kesempatan pertama ini untuk mendidikasi kan ucapan TRIMAS aku yg tidak terhingga pada PIZAN.....juga kepada rakan2 lain yg sudah mempunyai blog sendiri....sifat cemburu aku terhadap hasil korang mendorong aku untuk mempunya blog sndiri juga.....

sampai ketemu lagik....ahaks!
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: