Friday, July 25, 2008

Bengkel Penilaian CPD 2008

Bengkel lagi........bila ckp BENGKEL...aku teringat ayat kak jelitayu....." ko g bengkel repair moto ke?....asyik kena g bengkel je"?.......wkakakkaka.....terpana aku gan soalan kak ita....dan akhirnya aku anggap soalan itu cuma x lebih dr provokasi dan soalan kelakar spontan kak ita semata2...

Pengisian bengkel hari ni...agak berbeza...kerana kami yg 'terpilih' adalah bakal penel yang akan bertindak sebagai penemuduga kepada staf kumpulan bergred 1-40 yg telah mendapat aras 3 dan perlu dinilai utk mendapat aras 4....

kesimpulannya, kami perlu menyaring staf berkenaan......kejayaan dan kegagalan mereka terletak d tangan kami.....bunyi mcm best kan?....tp itu 1 tanggungjawap yg berat.....

kat bwh ni.....video candid yg sempat aku rakam sewaktu IRWAN sedang membuat presentation.....pstttttttttt...irwan, kalau ko terskodeng d blog aku nti....ko jgn mintak royalti dr aku ye.....



Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: