Tuesday, July 8, 2008

kisah Org2 sekeliling....

mcm2 yg terjadi pd org2 d sekeliling aku ari ni.......ada yg suka....duka....tragis...lawak....hahaha.....itu lah realiti kehidupan...warna warni yg memastikan kehidupan tampak menarik.....

  • AIDA - ntah ko benarkan x aku publishkan kisah ko d sini ke x......(tp aku xde kekuatan mental le nk citer secara detail.....takut hang marah kt aku pulak) tp aku betul2 simpati atas apa yg berlaku pd ko....harap ko sabar....tabah....ingat janji kita dgn "Doc Fish" jumaat ni ek....ahli2 jemaah benar2 berharap ko dpt joint.....sbb ko kan dh d lantik sbg AJK pengangkutan....huhuhuhu
  • KAK MERI - lutut x ok lagik ek?...hahha...kesian.....lain kali careful ek...jaga graviti tuh....hahahhahaha
  • HANI - hahhaha...aku dengar citer ko psl embassy dr kak meri.......pehal ko tinggal HP dlm cap tu....good luck ek...dtg g Pakistan..aku jamin...hang akan jadi antara manusia TERputih d sana.....
  • CT ZACK - congrats ....dah dpt sepasang anak hang...bangga je aku......aku tumpang hepi.......wpun perut hang kena toreh utk kali kedua, bila tgok muka BB, sure rasa berbaloi kan....?.....aku hepi bercampur jeles......hehehe.....
  • ALONG - hang tunggu lama x side gate tadik ek?...hahhahaa......sori naik lori la.....banyak keje le tadik ni...kelam kelibut nk siapkan agenda board esok ni.....kuli mcm ni le...esok hang jgn le mohon keje AR ni...x best mana pun......p le mangaji lagik..sambung master...pstu sambung PHD.....
  • PUAN - kalau confirm berita tu....saya tumpang hepi....!! pegi le dgn AMAN...kat tempat kita dh x aman lagik.....hahaha
  • WEI YIN - Good luck utk KPLI exam esok......TRIMAs sbb bertungkus lumus siapkan agenda board esok......huhuhu..nasib le aku dpt ko jd clerk HR aku.....
dan skrg...aku tgh layan citer SINDARELA....layan jerk..sambil2 bertenet d sana sini......akukan calon ibu yg berjaya......ahaks....



OH HATI ----> sedap jugak mkn burger ni......yumieee!
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

2 comments:

budak bkp said...

jgn rsau cu...xdenye nk apply keje dlm opis.xsuka.bntot dah kembang asik duduk je.doa2 ek..dpt blajaq smpai PHD.nk lebey dr m.jang!!!hohoho.



nk ikt gak g doc fish!!xkan org yg dh kwin je leh g.

INTAN said...

wahhh......bunyi ada unsur2 riak dan belagak ni.....jgn camtu....jgn memilih keje sebenaqnya...tiap keje ada baik dan burukkya


projek doc fish x jadik pun...g QB mall mkn nandos je...hahah