Monday, July 28, 2008

kenduri buah2an

ahad lepas bertempat di rumah abg d Taiping......aku sefamily, kakak, uda sekeluarga, kak long dan abg long, kak nyah, abg keri dan along, x ketinggalan bonda....berkumpul utk upacara kenduri buah2an.....saja le kan...hakikatnya, aku bukan lah fanatik buah2an (aku suka mata kucing...rambutan...dan kadang kala tersuka pada manggis), sementelaah..buah2an yg dikorbankan pada hari tu cuma doyan (yg tidak penah aku mkn) serta manggis.....yg menyeronokan dan membuatkan aku tergedik2 utk kesana adalah kerana kesempatan utk berkumpul sekeluarga....


mak aihhhh....banyaknya...mabuk doyan aku

buah manggis....kasi cool down balik lepas mkn doyan...

kucing tido?....huhu

mak sapa ni?....hehehe.......sedap sungguh

laki sapa ni?.....aksi melampau incik hubby

pulut doyan......sedap ke?...iskkk



OH HATI --------> cintai buah2an tempatan



Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: