Monday, July 21, 2008

Berbuka puasa D Teluk Tempoyak

Hari ni aku berpuasa utk hari ke 5.....3 days 2 go...chaiyok INTAN.....malaysia boleh...intan pun sure boleh.....tp, boleh x boleh......esok, lusa, tulat dan tungging...mmg aku x posa dh kot...minggu ni aktiviti d opis padat...gan board......board d induk.......kursus dan bengkel....

spt biasa...bila berpuasa, napsu makan aku mcm kuda...wkakkaka....dasat betul...atas faktor itu, aku ajak seisi rumah utk makan d Teluk Tempoyak....kalau mkn d Teluk Tempoyak....mmg x sah le klu x mkn seafood.....jom skodeng gambo2 menarik sepanjang proses itu...

pemandangan sewaktu turun ke bawah

sesi pilih memilih

macam2 ikan ada...duit je x berapa ada...wakkaka

pilih selagi stok masih ada

adik dgn muka comeinya

sempat skodeng pemandangan waktu tgu hidangan sampai

abang menanti dgn sabar kehadiran makanan dgn wajah pelik

siput sedut...slurppp....slurppp

Ikan bakar

tiba2 tingin teh dangdut....sedap siot...





OH HATI -----> lepas makan.....layan mata mmg best ah


Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

2 comments:

Sya Annur said...

uih... haku sgt la nak g mkn seafood, laki haku je yg mls nak bwk. huhuhu... bestnyaaaaa

INTAN said...

apa kata kalau ko yg bwk dia....hahaha.....