Thursday, July 17, 2008

Makan dan Makan lagi

Cadangan asalnya nak berpuasa....tp ya ammmpunnnnnnn.....mmg tipis iman aku....dan akhirnya, hari khamis yg permai ini, dipenuhi dgn aktiviti makan dan makan....dan makan lagi...ahaks....

Pagi2 dah makan meggi sup.....rasanya mcm nk kenyang dah...tapi akhirnya bila sampai di QB....berjumpa pula dgn Nur....aku melangkahkan kaki dgn sopan dan santun ke NANDOS......NANDOS lagi...baru last friday aku menjamu selera di NANDOS dgn kak mery dan aida.....belasah jelah....

ayam tu aku tukar suka sama suka dgn NUR....ayam asal aku berdaging...x suka!!


Lepas nur balik....aku layan wayang.....sebelum kuwar dr QB menjemput along.....aku beli pulak Pretzel.....konon2 bekalan utk mlm ni.....alas perut, so x perlu lah aku mkn lagi...kononnya.....

satu utk aku....satu utk along



OH HATI --------> rupanya....aku mkn nasik pulak mlmnya....wakkakakak.....hampeh!



Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: