Wednesday, July 16, 2008

Pasar MLM tmn Saadon

dah lama aku x berkunjung ke Pasar Mlm Taman Saadon.....dulu sewaktu masih bergelar student....psr mlm ni antara rutin aku setiap ari rabu....mungkin d sebabkan lokasinya yg strategik..iaitu berhampiran dgn pintu keluar usm...

hari ni, keinginan yg meluap2 utk mkn nasik kerabu mendorong aku utk kesini lagi....sementelaah berpuasa ni..keinginan di otak....secara pantas menyalurkannya ke tekak dan perut..menyebabkan aku meronta2 utk mencari nasik kerabu disini...dan dgn kegigihan yg melampau....5.30 ptg aku dh terpacak d psr mlm ni...yg waktu itu..masih petang, dan belum layak digelar psr mlm...

ni kedai bro yg aku beli nasik kerabu
















yg ni pulak suasana psr mlm tmn saadon yg masih mandom sbb belum mlm...




















OH HATI ---------> sedap weh nasik kerabu bro ni...x sia2 aku redah psr mlm sorang2...ahaks
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: