Friday, July 18, 2008

Doc Fish

Korang penah dengar tentang DOCTOR FISH tak? x penah?....kalau x penah, meh aku cerita personal experience aku bila 1st time deting dgn Doc Fish ni tadi siang....

Doc Fish atau nama saintifiknya "Garra Rufa" adalah ikan cute yg mmg mempunyai fungsi khusus dlm kerja2 Body massage atau pun foot treatment. ikan cute ini boleh secara peribadinya memakan sel2 mati yg terdapat pd kulit (khususnya kaki) hobinya yg sebegitu rupa menyebabkan individu yg melakukan rawatan ini mendapat hasil yg luar biasa (spt aku, kak mery dan aida siang tadi) iaitu spt boleh improve kan blood circulation dan juga improve kita punya skin health

wahhh...agak teknikal penerangan aku....secara kesimpulannya, aku, kak mery gan aida menuju ke "happy Feet" di Burma Road waktu lunch tadi utk sesi deting kami bersama Doc Fish.....aku sunguh2 teruja sejak 2 minggu lepas bila pertama kali idea ini wujud.

Pada korang yg ingin mencuba, aku betul2 bg sokongan moral pd korang.....awalnya, mmg proses ini ckup "mengelikan".....rasa mcm aliran elektrik dan gigitan2 manja ikan cute itu betul2 mengeletek kaki aku....hahah....tp, setelah menggunakan psikologi, aku akhirnya berjaya mengatasi masalah kegelian dgn tidak memandang ikan2 cute yg berpusu2 memakan sel2 mati kaki aku....hahah....jom layan gambar!!!


wajah ceria 3 beradik sewaktu menuju ke happy Feet



Amoy kat kaunter waktu register



ikan cute tgh tgu nk makan sel mati kami...



masa ni ikan cute malu2 lagi nk santap sel mati aku



ikan cute makin gedik memakan sel mati aku yg berkepuk2....kah2



lihat kaki kami....gebu kannn?





OH HATI -------> geli OOO....masih aku terasa!!




Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: