Monday, July 28, 2008

mee udang di SALWA cafe

balik kerja tadi...incik hubby ajak makan....tiba2 dia kona ke AYU mee udang.....dah agak....nk makan beso le tuh.....tp malangnya kedai tu tutup.....

d kawasan Teluk kumbar (erea umah aku le) ada lebih dari 10 kedai mee udang....AYU le, MAK LONG la...MAK NGAH la....PAYUNG la....SALWA la.....dan ntah mcm2 nama lagi...pilih je sebab antara satu kedai gan kedai yg lain..rasanya tak sama....

aku ajak incik hubby try di salwa mee udang.....dulu penah rasa...tp lebih 6 taun yg lepas.....aku sukakan lokasinya, kerana betul2 d tepi laut.....

jeti tepi resturan.....along tgh bwk abg gan adik jln2


ni aku punya...mee udang.....

setelah diselak mee nya...terserlah udangnya

ni set incik hubby gan along...nasik goreng udang



OH HATI -----> utk sepingan mee udang, 2 pingan nasik goreng udang dan 3 gelas teh o ais...totalnya adalah rm44...worth it?


Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: