Friday, July 18, 2008

indahnya detik itu

Latar zaman : Zaman sekarang
Latar watak : Puan AZ dan AKU
Latar waktu : kira2 pukul 4++ petang
Latar suasana : Luar bilik Puan AZ



Puan AZ : " I cerita pasal U masa sembang dgn Puan JB tru Phone"

aku pandang muka Puan AZ...dalam hati terdetik....mengumpat aku le tuh....

AKU : " Puan cakap apa psl saya?" teruja ingin mengetahui....aku kira itu semulajadi....

Puan AZ : " I ckp kat dia.....U a very good.....U dah mula catch up......bagus...."

tiba2 muka aku rasa panas...apa reaksi yg sepatutnya aku pamerkan?...bertanya dan menyungkil cerita lebih lanjut...? berterima kasih pada puan AZ kerani baik hati dan jujur....atau buat2 seperti tiada apa yg berlaku?




Indeks

Puan AZ - immediate bos aku skrg
Puan JB - mantan big bos aku d HR


OH HATI ------> itu saat terindah aku utk hari ni....tiada dendam yg aku simpan utk 'org2 d sana'...tapi aku mahu mereka buka mata......sesungguhnya...aku juga penting dan bernilai buat individu yg pandai memilih antara INTAN dan KACA
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: