Wednesday, July 30, 2008

along belanjer pizza

kali kedua Along dpt elaun praktikal.....dia nk belanjer pizza hut....aku ok jerk......xde hal.....mmg aku nak ke sunshine.....ada menda aku nak beli....

Jom list manda yg telah aku beli :


1) pad aku
2) pempers adik
3) ubat gg colgate
4) ubat gg anak2
5) syampo anak2
6) teh chino 3 in 1
7) cereal 3 in 1
8) facial wash aku


Ni gambo2 d pizza hut....buat korang yg berada d kawasan penang...elakkan dtg menjamu selera d pizza hut cawangan sunshine...dah 2 kali aku terkena.....service slow mcm siput godang....bkn ramai kastemer pun....pantang tok nenek aku.....lain yg d mintak...lain yg dpt...bila ugut kata nk cansel oder...baru nk dtg terhegeh2 hantar menu......pstu...silap pulak.......iskkk......giler punya service tahap cipan punya x episyen....

Along gan Ilhan tgh bincang tentang menu...

ni menu yg dipilih.....aku ONN je....tambah2 klu org lanjer..ahaks



OH HATI ------> aku dh gemuk skrg ni.....kuciwa!


Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: