Saturday, July 5, 2008

5 Julai 2008

senja dihari sabtu....5 Julai 2008....

Seharian aku 'sibuk'....sibuk dalam erti kata seorang AKU mungkin tidak sama spt org lain...incik hubby kerja pagi hari ni.....memandangkan Ilhan ada tuisyen.....aku kena handle urusan dia sendirian.....bukan sesuatu yg sukar pun......lepas hantar ilhan ke sekolah.....aku 'sibuk' di depan gaget kesayangan aku kini.....LAPTOP.....kesana kemari melayari dunia siber.....dan akhirnya aku gigih mencuba dan berusaha membina blog......segala usha aku taburkan....seolah2 satu projek maha besar yg menentukan jatuh bangunnya aku....hahahha........akhirnya.....hasilnya mungkin tak seGAH mana.....tp memadailah utk level seorang Begginer spt aku....

lepas berpuas hati dgn apa yg aku lakukan dgn blog......ke'sibuk'an aku beralih kepada sesuatu yg lebih mencabar fizikal.....banyaknya sawang kat rumah aku ni...patut le aku suka bersin agaknya......apakata kerajinan aku mengodek internet...aku applykan utk mengodek rumah sendiri.....lepas buang sawang...mop lantai.....kendian beralih pd keja yg paling 'sukar'.....melipat baju....ahaks.....banyak koleksi baju yg tidak berlipat rupanya...x percaya......jom skodeng....


hahah.....tengok...kan aku cakap.....giler punya membukit...tu sebahagian tu..ada lagi yg nak d hanger kat dlm bilik...redha jelah.......lepas mop lantai......rasa berkilat dan bersilau je lantai...tp aku berani potong kuku...memang x lama silauan lantai ni akan berkekalan.......percaya lahhh....ni le hasil lantai yg telah berjaya dikilat dan disilaukan....



Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: