Saturday, October 18, 2008

versi gambo d LWE

x banyak gambo yg ada sepanjang tempoh incik hubby d wad....reason?...aku xde masa nk ambik gambo sbb aku jaga dia dgn penuh kasih sayang (uwekkkkkkkkkkkkkkkkk...sebenonya banyak masa aku abis gan baca novel.wakakakakakkaa)......so..ada le 2 3 ketui je pun...

ni wad bedah dr sudut pandangan luar...2 jam incik hubby duduk dlm ni...aku nunggu kat luar dlm debaran...

ni...detik nk discharge ni.....dh tukar baju......situasi....ada 6 katil.....incik hubby duduk katil tepi tingkap...sebelah incik hubby....sorang laki yg ada diabetic prob....ada pecah darah dlm perut..kesian dia....buta, pekak dan bisu.....

ni incik hubby masa drop kat kilang jap...hantar pelbagai dokumen utk urusan pembayaran

ni la batu yg dh berjaya d pecahkan......sebijik mcm batu karang kat dlm laut tuh....



OH HATI -----> mintak simpang la masuk dlm wad mcm ni...
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

0 comments: