Friday, October 24, 2008

spak spak

entry terdahulu...(bengkel penggayaan tudung) ada aku ceritakan psl SPAK SPAK....
mesti ada yg tertanya2..mcm mana rupa spak2 ni....


model d atas adalah anak2 aku yg berjantina lelaki ye....saja aku suh diorg pakai (xkan nk suh incik hubby jd model kot....).....nampak x....ni la bentuk spak2 dr arah sisi.....ada bentuk tersendiri...mengikut Pn. Suraya...banyak spak2 ni d cetak rompak...tp yg cetak rompak punya...klu kita kepak2...dia akan rosak..tp yg ni...d sepak2...d kemek2....dia tetap x rosak....itu lah keistimewaan spak2 ni....

ilhan marah betoi kena jadi model x berbayar ni...tgok..dia buat muka mcm mana...wkakakaka...muka x ikhlas tau....x baik camtu...ni lak bentuk dr arah depan.....

ni pakaging dia...katanya..x jual d kedai2....tp klu ada bengkel..akan d jual pd peserta bengkel...

yg kecik ni pun sibuk nak jadi model....haaaa....pakai la..pakai la.....



OH HATI ---> idak pn aku pakai spak2 ni.....aku x besa pakai anak tudung...rasa 'pekak' telinga.....
Aku Tak Suka Menipu..Semua Aku Tulis Kisah Benar Saja

4 comments:

rynas said...

hehhehe...nampak sanagt unsur paksaan ilhan pakai spak spak tuh kelakar tol tengok muka dia...

INTAN said...

nak wat camne...xde anak dara...hahah

Rozita a.k.a Jelitaayu ~ Lakarannya di sini said...

nampak macam topi aje INTAN, anak tudung spak spak nih..patut ler ko rasa nak sepak org bila pakai, sure tk selesa ye!

INTAN said...

mmg kak ita...rasa lemas dan rimas...huhuh